2007年5月30日 星期三

33°c的上午

今日返到公司遲左2分鐘,一路做一路食面包。有個同事本來叫阿叔幫佢送文件,但又未完成,阿叔又多野做,結果又係我去。
我10點半出發外面又曬又熱,剛剛行到巴士站睇到駕巴士開車走左,等左成十五分鐘都無車,就算唔郁都會出汗,去到目的地又要周圍搵,都好唔係好難搵啫,上到去又要等那位小姐,唉!點解成日都等架。攞完行去巴士站,頂頂頂頂頂頂...巴士又走左,都係去惠康行個圈抖下涼,返到黎大圍又要行,由巴士站行返公司差不多成件衫都濕晒,入到公司又凍,成身汗又唔可以著褸住焗住d汗仲臭呀。12點幾同事問叫唔叫外買,梗係叫啦,四個同事食三盒飯,真抵食,今日飲齋啡,因為尼幾日一到下晝就好鬼眼瞓。

10 則留言:

  1. 真係辛苦晒 宜家出街真係好惡頂..........好彩我有地鐵搭姐.........點解你唔搭火車呀

    回覆刪除
  2. 大熱天時要出街都好辛苦喎 , 仲要熱到濕晒咁先慘 , 咁樣又易攝親 , 小心呀 , 飲齊啡好削胃架 bor

    回覆刪除
  3. 真係熱到想死...但可以焗下會容易d消耗脂肪..

    回覆刪除
  4. 熱天時是為一喜歡返工的時間 , 因有冷氣呀

    回覆刪除
  5. 誠意請你到我 blog 玩遊戲 , 您已被我點名了

    回覆刪除
  6. 而家o的天氣真係熱到暈呀~~ 辛苦哂你啦~

    回覆刪除
  7. 我呀....上個星期出SITE....係條街行行行...成半日...我個人真係溶左...我知你有幾辛苦....不如你帶定一件衫以防萬一....我都有咖....同埋我買左支BODY MIST....我係SASA買....$28都幾香.....我一出汗就噴下D衫咖啦....

    回覆刪除
  8. 同病相連呀!!!我前兩日先去銀行入數,又係成身汗~最慘係公司個冷氣又壞鬼左~真係想大叫xyz呀

    回覆刪除
  9. 帶定多件衫係一個好提議呢~ 不過我覺得... 最怕人o地會o臭到有陣臭汗味咋!!!  

    回覆刪除
  10. 包, 因為我係o係荃灣八珍甜酣度落車,所以搭地鐵係唔到架。 淡普洱, 不過我都唔係成日飲嘅。 瘋, 咁又係,不過乾返又好鬼臭 樂, 係,不過有時仲好凍添 QQ, 好彩我以家唔洗成日出街啫 柯比布, 係咪好甜架?? 袓兒豬, 咁係又慘D喎 VickiE, 係呀,有時男同事嘅體臭都好犀利架

    回覆刪除