2007年5月29日 星期二

相處之道??

最近成日同Pong鬧交,差不多每日一少鬧三日一大鬧我都唔知究竟誰對誰錯,還是我越來越唔懂得體貼呢??以往嘅甜蜜已經沒有,係咪代表感情已經轉淡呢??還可以順利渡過拍拖的第二年嗎??

究竟應該點樣相處呢??

13 則留言:

  1. 以前我成日都向男朋友發脾氣, 攪到唔開心, 但係人大個o左識諗o左. 問你~ 你鍾唔鍾意佢, 你想唔想繼續同佢係埋一齊? 如果你答我想, 咁大家就要遷就o下, 無咩事就算數, 開開心心過日子囉, 好多時鬧交o既都係小事, 無謂因為小事影響大家感情o麻. 比心機呀~ 支持你!!

    回覆刪除
  2. 記住, 俾d 空間大家.....你氹下我我氹下你, 咁就冇事架喇.....

    回覆刪除
  3. um....我之前既情況同你一樣 , 每日 1 小炒 , 5 日 1 大炒 , 原因係對方已經太熟對方了 , 遷就太多時 , 變相而家小事唔遷就先出現 d 個情境 , 如果大家仲想再一齊落去既 , 就真係好好互相遷就下 , 其實不妨同阿 pong 坐低平靜氣咁傾下 , 好多時過左去回諗返 , 其實鬧交好傷感情  

    回覆刪除
  4. 可能佢已經唔愛我或者有第二個,所以成日發脾氣想我唔同佢一齊。

    回覆刪除
  5. 原因係對方已經太熟對方了 , 遷就太多時 , 變相而家小事唔遷就先出現 d 個情境  <-- 絕對同意 可能佢已經唔愛我或者有第二個,所以成日發脾氣想我唔同佢一齊。 <-- 傻女, 唔愛你就唔會向你發脾氣, 只會失蹤, 唔理你.   宜家就係睇兩個人既生活夾唔夾既關鍵時刻, 所有習慣, 價值觀, 嚐好通通都出晒黎........其他人幫你地唔到架喇, 你地自己慢慢磨合啦........

    回覆刪除
  6. 唔係唔鐘意先會發脾氣嘅咩,等到我頂佢唔順自己走囉??咁佢又無玩失蹤,去邊都會同我講,放工之後就同我一齊。

    回覆刪除
  7. um....唔一定架 , 可能之前大家已經有 d 種小毛病 , 只係覺得岩岩開始 , 咩都會盡量忍 , 但日子久了 , 變相忍耐力就會相對地減低 , 關建在於 lee 刻 , 一唔一齊到落去 , 就睇大家仲想唯唔唯持相愛 , 想繼續既 , 咪括達 d 囉 ( 我知講就容易 ) 其實好多人分手都話係性格不合 , 只係唔再遷就先出現咁既 1 日者 , 大家有緣既先做到情侶 , 唔係大到淋樓既事 , 咪忍左去啦 , 有好多夫妻相處之道 : 忍 , 凡事唔好諗到咁灰 , 好易做出一 d 無可挽救既地步 , 你話幾無謂呢

    回覆刪除
  8. 去邊都會同我講,放工之後就同我一齊。 <-- 咁佢邊有時間掛住第二個呀...... 唔鐘意先會發脾氣,等到我頂佢唔順自己走囉 <-- 因果倒轉左, 發脾氣係因, 你走既話係果. 並唔係因為佢唔鍾意你, 所以發脾氣.   你地慢慢學下點相處啦.........我同老婆包住埋成三年, 仲學緊...........

    回覆刪除
  9. 其實人同人嘅相處好講學問。 更何況係男女之間嘅相處呢? 只要你們是相愛嘅,無論大家有幾多難相處嘅地方,都應該互相溝通及遷就呢! 努力呀!

    回覆刪除
  10. 兩個人相處真係一門好深0既學問。 個個都知道要互相體諒、互相信任、互相關心、互相扶持。 但係,知道唔代表做得到。 大家各有各返工,各有各0既壓力。好多時會將返工所受0既氣發洩0係對方身上...(其實個心唔想咁) 我覺得0係發對方脾氣之前最好深呼吸...平心靜氣諗諗究竟自己發左脾氣之後要面對d咩後果。 好多時因為小小事吵完就不了了之,但其實問題依然0係度,根本無解決到。。。最後會越積越多問題...到想解決果陣就無從入手... 我覺得唔係感情變淡...而係因為大家問題一路無解決所致。 火火,有咩最好大家攞出來傾清楚,就下,好過積埋積埋囉~ 希望對你同pong有少少幫助!!!因為我之前段感情都同你地一樣... 3日一小吵,5日一大吵...最後...唔洗我講啦~ 你地要好好溝通啊^^

    回覆刪除
  11.   Hi ! Nice to meet your blog !

    回覆刪除
  12. 容忍..互相遷就有時真係好難做到..而且有好多時隨著兩個人拍拖既時間越來越長...會發覺好多野好似唔同咁...呢個時候..最緊要係忍忍忍...

    回覆刪除
  13. 火火妹... 其實你都好吖...同佢一齊住... 你知道佢o係屋企做緊咩... 佢...都唔似有第二個吖!!! 溝通...真係好重要...! 我睇好你同Pong o架!!! 我覺得佢都幾好吖...(當然內裡可能佢好惡頂我唔知啦...但...) 就咁睇...佢放工又打俾佢...去邊你又知... 呢D一切一切...都好過無喇... 珍惜呀火火妹~你同佢傾下啦~...

    回覆刪除