2007年5月20日 星期日

20070520

因為明天Pong要調去第二個地盤,所以今日唔洗返工,我地兩個瞓到1點先落街食早餐,去左食擔擔麵同"癡"飯豆漿,之後我仲去買左6件麥樂雞有好好味嘅芥辣醬,食完野返屋企唔知做咩,又想去街,但又攞部NDS出黎又唔知玩咩,想瞓又瞓唔著,最後都係去左做gym,我仲係旺角買左10蚊4包撈撈撈食先,大約玩左1個鐘差不多6點就沖涼啦,因為Pong約左Fd 7點鐘係apm度食飯,又無我份,佢送左我返屋企之後就出去啦,我就等食........有D餓添

3 則留言:

  1. 佢約o左friend食飯...你唔會一齊去o架? 但佢咁好o既...送你返屋企至出過去!  牛唔會o架... (p.s. 我玩緊(NDS)1042呀...睇你鍾唔鍾意玩吖~ )

    回覆刪除
  2. 1042玩咩架??佢梗係送我返去啦,因為做完gym嘅野係佢個袋度,而且架小巴係佢屋企樓下落車嘅

    回覆刪除
  3. 餐廳... 即玩帶位...之後點o野食...執枱咁囉!

    回覆刪除