2007年5月17日 星期四

20070516

6點鐘Pong打比我吹我走,6點15分走得啦,我打比佢佢又話地盤水浸又要遲少少先走得,真係激鬼死,頭先又吹人,以家走得你又話唔得,我係火車站等佢,之後去旺角嘅香格里拉度食米線,佢真係食得好鬼快架。食完就去中心啦,今日好多人,係咪因為天氣熱嘅關係女仔要著少布衫,所以D佢地都走晒黎做運動呢??Pong又話我遊魂啦,因為我係行行企企都無心機做,只係跑左20分鐘步咋,而且今日又無Body combat玩,都唔知發生咩事成個禮拜夜晚都無得玩,但有什麼拉丁舞同印度舞,我都睇左一陣,個屁屁同腰係咁扭下扭咁,有D都頂唔住都走左啦,不知幾多男人係度睇呀。
我早過Pong去沖涼,因為我要焗桑拿焗油,焗完出黎真係好滑,上次係中心度沖涼,我排隊等緊時見到有兩條o靚妹帶住磨老泥嘅手套走左入桑拿房,我心諗有無搞錯呀,要磨就企係浴室整啦,真係好唔合衛生,以後都少焗為妙

4 則留言: