2007年5月1日 星期二

20070430

今日返到公司先諗起完來聽日放假真係好啦,下晝三點我幫會計小姐去左市中心入票,因為另一個放左假,而且阿叔已經出左街,所以我去啦,雖然無咩太陽,但好Q熱,真係好死。


四點幾返到公司足足去左一個鐘,跟住繼續做我嘅野,做到六點四十幾分要走啦,因為Pong等緊我去做gym,好彩我手頭上嘅野唔趕啫。

去到旺角食左十蚊四包,超好味,之後我比個額頭Pong睇,所以同我去食龜令膏,再行一陣先去中心,其實我地為左玩九點至十點嘅Bodycombat,八點幾換好衫排隊等,因為八點至九點係玩器械操好似舉重咁,係個阿Sir教,好鬼女人型,真係想死。

今日係個阿Sir教喎,由九點到九點半都無停過,D汗係咁流,真係犀利,個阿Sir講中文多,同埋會做一次比我地睇先,不過上次那個Miss全部講英文而且又做得快所以我都有少少跟唔上。

九點半終於可以飲下水,抹下汗啦,之後又繼續.......我覺得今次比上次好玩,連Pong都覺得。九點五十分開始做D拉根嘅動作,差完根就十點lu....................

沖完涼就搭車返屋企啦,因為我條大比根好鬼痛,到觀塘Pong話肚餓,返到屋企放低D野就落街食米線,原先我都話唔知去到又忍唔住啦,真失敗。

祝大家有個開心嘅五一勞動節假期啦

沒有留言:

張貼留言