2007年5月1日 星期二

火山爆發

唔知點解由星期五開始我嘅眼眉頭生左兩粒瘡,之後佢越黎越大有少少痛,直至今朝起身,我額頭左多四粒呀,仲好痛又好紅添,究竟點解呀,我好耐都無試過咁樣生暗瘡啦。係咪我用緊嘅潤膚露唔岩我呢??還是我焗得太多桑拿呢??

我嘅皮膚好衰架,每次用新嘅潤膚露唔岩我,我塊面就會出油滋粒同生好細粒嘅瘡仔,不過今次尼隻我只係用左太約一個月左右,而且又係焗完桑拿先塗。

最近尼兩三個禮拜我差唔多隔一日就去焗一次,係咪真係多左D呢??我嘅皮膚好薄微絲血管好顯眼係咪唔應該焗咁多呢??焗得多有咩唔好呢??

所以有你無你今日去左食龜令膏

1 則留言:

  1. 呢排我又係!!! 我就因為天氣熱o左...油到爆呀!!!

    回覆刪除