2007年5月3日 星期四

健身 9

放工就搭車去旺角,點解旺角1年365日都咁鬼多人??由火車站好艱辛咁行到去目的地,今日約左教練7點半,我仲有時間買10蚊4包食添,食完就去換衫,見教練之前仲可以跑五分鐘步。夠鐘我就去搵佢,頭兩部機都係玩腳,佢加到45磅,初初又話玩體重嘅一半,以家足足係我嘅體重,不過我都可以完成。
今日好多大隻佬玩,所以差不多每部機都有人玩,佢想玩嘅都比人玩左,所以玩左背部嘅另一個機,初初玩一格之後佢見到我單手拎起所以加到兩格,不過兩格我真係唔得,玩完尼個剛剛佢想我玩嘅機無人玩佢幫我霸住,我發覺我以家話重玩唔到佢都唔再信我,真係慘。

唔知點解竟然玩瑜伽個大波波,佢叫我企係一個半圓上面睇下我平唔平衡到,跟住就攞住個大波波,玩左幾下又跌,之後維持多10下又玩完啦。

玩完晒之後覺得真係有D腳軟,因為我上過咁多堂除左第二堂之外,最軟都係今次啦,我都唔明點解我玩極都好似唔痛咁??唔通係我嘅脂肪勁??

我玩完就到Pong玩啦,佢今日腳痛都玩呀,因為如果要改時間要係上堂前二十四小時改架,如果唔係就會無左一堂啦,一堂好貴架

2 則留言: