2007年5月4日 星期五

炸屎我…

剛剛又收到一封紅色炸彈啦,係會計姐姐架,今個月二十六號,雖然我好鄧結婚嘅人開心,不過我荷包就唉!!諗住今個月鬆少少點知又破財。

係咪人大左身邊嘅人就"碌碌"續續咁結婚呢??其實我真係無諗過結婚尼樣野喎。

7 則留言:

  1. 你未想結姐.......遲d 你就會想架喇.........

    回覆刪除
  2. 我都恨結恨既好耐啦 , 唉~~~~

    回覆刪除
  3. 無諗過?... um...我好細個已經諗喇...哈哈哈 ...

    回覆刪除
  4. 結啦!!唔好等到三十幾先結婚生仔,有代溝架!! 而家又興返早婚呢! 唔去飲都要比人情架??

    回覆刪除
  5. Re:包, 可能我仲未到想結婚嘅年齡啦。 Re:淡普洱, 咁你仲唔快D叫哥哥同你結婚 Re:VickiE, 我細個都有諗過覺得一到22-23歲就要結婚,不過以家一點都唔想 Re:Carol, 以前都有諗過生仔嘅,不過家下我覺得養狗好過生仔,咁同一間公司做野唔比好似唔知點咁

    回覆刪除
  6. 係喎~今年我d結婚0既朋友少左,舊年就真係多囉~ 火火點解你無諗過結婚呢?

    回覆刪除