2007年5月8日 星期二

20070508

今日6點15分就收工,因為7點50分有得玩Bodycombat,我好似玩上忍咁...去之前我又去左香格里拉食米線〈我要補充一下上一篇日記先,我指嘅香格里拉係先達附近嘅一間20幾蚊嘅米線,唔係貴價野。〉我用極快嘅速度食完就去中心啦,因為要早少少去排隊,如果唔係會好多人由其係咁早添呀。
我發覺我越跳越起勁,要跳到出晒汗我就越開心,如果好似昨日那個灑太極咁就死啦。跳完之後就即刻去沖涼,因為會好多人排隊架,不過沖涼之前我去磅左一次,結果我又比上次輕左兩磅啦,但我都唔覺開心喎...唔知點解啦。

我發覺玩Bodycombat好過去跑步,遲D岩時間的話我會去跳健康舞、Hip Hop、玩俞加同器械操添..........不過Pong一定唔會陪我玩尼幾樣啦。


未上堂之前我最前排有四個女仔,我估佢地應該成日跳,因為佢對D動作都好熟,而且柔軟度都幾好,不過佢地好肥〈我唔係歧視佢地肥〉不過我係度諗,點解佢地成日跳,但都唔FIT嘅??而且我覺得佢地都好黑人憎嘅係,阿Sir教緊動作時,阿Sir講幾大聲佢都就坐係度講幾大聲囉。

9點就走得啦,之後去左兆萬對面,7-11樓上嘅鋪頭,賣好多史迪仔嘅野架,本來上去係想買杯墊,不過搵唔到,但比我買左一支史迪仔嘅原心筆同原子筆。仲要Pong趕我走我先願意走添呀。

3 則留言:

  1. 我估你做完係某間 9點後任食會撞到佢地呱............

    回覆刪除
  2. 嘩~火火妹~你真係玩上癮bor!!! 其實如果無乜人的話...我諗我都鍾意玩呢!!! 我最怕太多人望住晒咁... 係呀!!! 通常D男仔係 "趕" 人走o架!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈 , 好同意菠蘿叉燒包講 , 佢地減唔到 , 分分鐘去跳完大食一餐 , 輕左 2 磅算有成績架啦 , 唔好太貪心

    回覆刪除