2007年5月14日 星期一

20070513

8點幾左身Pong仲未返黎,我去左個廁所再瞓過,12點幾起身啦,佢依然都未返,我就擦牙洗面之後打完個Blog都無咩心機回覆,所以睇白色巨塔,差唔多1點佢先返黎,佢沖左個涼去左瞓覺我地一句野都無講過。
我睇到2點幾我又走左瞓,太熱啦所以瞓下醒下,6點幾起身沖左個涼,佢弟弟同女朋友返左黎之後就出左去搵位食飯,成餐飯我都無咩講過野同食左好少野。直到11點幾時我先問佢你唔聽電話買張咭黎把鬼呀,佢話因為當時都醉左起身時已經係骨場得返佢同另一個FD,佢都有同我講對唔住。

6 則留言:

  1. 飲醉左 , 願諒佢啦 , 佢都唔想

    回覆刪除
  2. 佢都幾坦白喎...........

    回覆刪除
  3. 有講對唔住就算啦...除非唔好語氣...我就唔會接受...

    回覆刪除
  4. 唔....擔心洗你啦....但佢又咁坦白..咁就...原諒佢啦....

    回覆刪除
  5. 嘻嘻...好返啦,多謝各位關心

    回覆刪除