2007年5月6日 星期日

20070506

今日Pong終於唔洗返工,12點幾起身同佢去食麥記做早餐,因為我想食點jack,買左九件雞餐同一個雙層芝士孖堡同煙肉蛋飽,D醬又真係幾好食喎,食完就返左屋企攤屍,到4點幾就換衫出尖沙咀,因為佢個契姐又黎佢屋企食飯,所以我地要回避下,等一站去左IT度睇衫,好快咁行左個圍就走啦,之後去左uniqlo,我買左兩件衫,Pong就買左兩件低衫、三對襪加一件衫,我覺得uniqlo嘅衫同襪Ok好著,不過襪無我Size,但有時我嘅襪洗晒都會攞佢嘅襪著,所以我知道
之後到6點半去左UCC Cafe度飲下午茶,因為Pong係uniqlo度大出血所以我請佢,食飽飽又要周圍行行左去一間adidas度見到條黑色拉鍊短裙幾令所以Pong叫我試下,未試之前又比我見到件T幾靚,所以兩件一齊試啦。試出黎嘅結果我個大比大肥所以著得唔靚,但件衫就幾好睇所以Pong買左比我

Patagonia係Pong其中一間最愛嘅商店因為佢賣嘅野比較舒服但都幾貴,行左一個圈比我見到對拖鞋,初初我都唔想買,結果都係行返轉頭,因為最衰都係Pong啦,佢話如果以家唔買好快就會比人買晒所以我就...

行到9點幾就搭車返到屋企,去左屈臣士度買護髮素,之後就返屋企,好彩佢契姐已經走左啦,食完飯沖完沖等到11點幾就可以去睇戲,我仲可以著新拖鞋添。

4 則留言:

  1. 我都係咖...有d野明明鐘意..又唔買...之後又行返轉頭..之後就無左....呢d可能係女仔嘅特質..

    回覆刪除
  2. 你要搵人捐血俾你拿, 因為你大出血, 哈哈~~

    回覆刪除
  3. 我都係o架!!! 如果驚遲D無得買...我就好快決定買o左佢o架喇!!! 你o地好開心呀!!! 買o左好多o野呢~~~

    回覆刪除