2007年5月12日 星期六

20070511

Happy Friday

朝早係公司樓下等Lift時見到有兩個麻甩仔係咁望住我,我又無著背心、又唔係低空胸...望咩呀,之後我就同佢"竇"望,你望我我就由頭望到你落腳,最憎D咁嘅男人,當我怪物咩...下晝5點幾Pong話聽佢上司叫佢地一齊去食下飯吹下水,所以佢就放左我飛機啦,6點幾我放工去搭火車出旺角去中心玩Body combat,不過9點先開始,我只好一個人孤伶伶咁行旺角同食牛根丸河囉,係屈臣氏買左支焗油,所以8點鐘去中心沖涼,之後搽埋焗油去焗桑拿,8點50分搞掂晒野就去排隊等上堂啦,唔知係咪我習慣左呢??我已經唔覺得辛苦啦,死啦...玩足成粒鐘,跳足成粒鐘我都唔累,我係咪傻左呀。10點鐘就玩完啦,我換緊衫時Pong打比我,佢已經係樓下等緊我,所以我沖完涼頭都唔吹就走啦。

返到屋企食左少少飯,唉!佢弟弟又走左入房打機啦,又唔知打到幾點,搞到我又無得執下野。明天Pong就返大陸幫佢朋友做伴郎啦,又淨返我一個,真係無良心我仲諗緊明天去唔去做gym好呢??不過8點幾約左Carol姐姐去狗Cafe度食晚飯,佢話仲會帶埋我契女Kelly比我見添,佢係隻摩天使黎架....

3 則留言:

  1. 近排特別多 lee d 麻甩仔/佬 , 2 日都得自己一個 , 好悶喎 , 不過算啦 , 今晚有得見契女 ,  enjoy 下啦

    回覆刪除
  2. 可能佢地久仰左你好耐呢..................係依度...........

    回覆刪除