2007年5月17日 星期四

健身 11



7點鐘上堂啦,今日我遲左一個字,玩完第一個機我已經腳仔軟啦,之後就入左間房度背住個大波波,起身踎低我隻腳之後仲軟,我周不時都同教練講價,佢話做咁多,我一定有野講,佢仲話我越來越懶添,不過我都覺,8點鐘我去左跑步,一路睇電視一路步係會跑耐D架,到9點諗住去沖涼見到Pong又剛剛上完堂就同佢玩左一陣ByeBye肉就走lu,沖完涼之後好鬼肚餓,所以就返屋企食左碗飯之後就抖下執下野,佢話下堂多D同我做byebye肉喎,等我下堂做好D先

7 則留言:

  1. byebye肉要減唔容易呀~keep住呀~加油!!!

    回覆刪除
  2. 期待筋肉火火妹出場..........

    回覆刪除
  3. 火火妹..你真係好有耐性呀.. 我早排都唸住做運動..做佐一個星期..就比藉口自己偷慢....慢慢呢幾日都無做啦..~_~..

    回覆刪除