2007年5月10日 星期四

20070509

放左工Pong就去左剪&染頭髮,我由7點幾等到差不多9點,真係想死, 剪完去左旺角行街,睇左幾間波鞋鋪之後就去食野啦,上次玩完Gym經過女人街Pong見到間土耳其餐廳,所以今日就去試下啦,係近住家樂個一段嘅,我覺得個餐牌好似無咩好食咁
我就叫左個雞肉卷,Pong就叫左個羊肉卷,又真係幾好食,而且又唔貴呀,我嘅就45蚊,Pong嘅就50蚊又有紅茶飲,仲可添飲嘅...唔錯唔錯,下次去我一定要試下佢D薯條先。

6 則留言:

  1. 唔錯唔錯, 試新野都幾好........

    回覆刪除
  2. 我都經過好多次啦....但都未試過...睇張相好似好好味喎....但細唔細舊呀...夠飽?

    回覆刪除
  3. 好似幾好味咁喎!d料好豐富呀!

    回覆刪除
  4. 晚餐食咁少野就夠啦 不過睇落又真係幾好味喎~

    回覆刪除
  5. Re:柯比布, 都幾大舊架,一定夠食 Re:包, 有時試新嘅野係未必好架 Re:Carol, 係呀,食嘅時候D汗流晒出黎呀 Re:袓兒豬, 其實都唔少啦,我都食唔晒 Re:VickiE, 快D去啦

    回覆刪除