2007年5月15日 星期二

20070514

我以家成日都早15分鐘返到公司,所以有好多時都係公司度打Blog,下晝同D女同事去左食粥,外面真係好鬼熱,行多一陣都會溶呀。工作做完一樣又一樣都無停過,臨放工時小姐又比左幾樣野我做,好彩唔急啫。6點幾係火車站等Pong佢一路行一路睇書,我企係度佢都見唔到,不過佢話感覺到剎氣所以停係度望左過黎,我地去左九龍塘站落車行左一陣就搭地鐵去旺角見Body combat仲未夠鐘上堂,所以我地去左兆萬,唔知係咪太耐無行街呢??好多扭蛋都未見過,最後我都扭左兩支NDS筆
Pong嘅


我嘅





8點幾去換衫啦,等到9點就上堂啦,好野...係我話教得好好o個個阿sir呀,頭半個鐘已經出晒汗,真係激呀,最鐘意尼種感覺,做運動要咁先好玩嘅。不過佢話要上俞伽堂所以夜晚唔會黎教,要到7月呀,真係有d失望添。返到屋企食左少少飯就執野啦...

4 則留言:

  1. 我之前都有 扭左兩支nds筆咖.....你真係好勁...我做少少運動就好攰..就暈暈地咖啦.....

    回覆刪除
  2. 哈...哈... 刹氣...好有同感呀!!!

    回覆刪除
  3. Re:阿新, 第一次咁好運抽到我想要嘅筆 Re:柯比布, 以前我做一陣運動都唔得架,初初玩Body combat覺得好似抖唔到氣咁,但以家無啦 Re:VickiE, 因為佢覺得我斜視緊佢

    回覆刪除