2007年5月1日 星期二

一個都無

星期六那日去左投注站買左張二十蚊嘅電腦票,其實我都唔係每期都會買嘅,只不過經過囉
Pong睇完報紙對左佢o個張六合彩,佢中左三字有二十蚊收,之後我輪到我對,吓!二十四個字竟然一個都唔中,以前都會四注加埋中三至四個字呀,我係咪唔識合買六合彩呢??係咪嘅係叫我留返二十蚊尼買下野食仲好呢??

唔得今期咁多錢我一定要買...我唔信我咁黑仔

5 則留言:

  1. 你買左咩號碼, 記得post 上黎喎......... 我地揀少廿四個, 中既機會會高好多架......... 唔該晒.........

    回覆刪除
  2. 包包, 你好衰, 咁會激死火火妹

    回覆刪除
  3. 繼續買啦..至少都買埋今個星期四個張..七千萬喎..

    回覆刪除
  4. 今晚多呀!!! 點都買少少啦...

    回覆刪除