2007年5月21日 星期一

星期一的下午

7點55分準時起身,今日唔洗同佢弟弟爭廁所啦,我用完佢剛剛起身。上到車Pong打比我,佢今日返新地盤呀,不過講左幾句就收線,而且講得好細聲,可能唔方便啦,不過我第一時間梗係問佢有無女仔先??靚唔靚先??有兩個,就一般靚喎,一向疑心大嘅我梗係不斷圍繞著女嘅問題啦。去到公司附近買左個面包同一罐咖啡,返到公司都係8點50分,到9點就開始做野,今日唔知咩事有3個同事請假。

10點幾阿叔同我講因為佢要幫會計姐姐出街收票&入票,所以我要幫佢去粉嶺攞禁區證,我一路做野一路同舊同學MSN,唉!又要留意後面有無人經過,所以傾左一陣都係同佢講ByeBye。12點幾有個同事走埋黎問我食咩,因為今日落雨所以叫外賣,二男二女叫左三盒飯食,食完就落樓下攞信。下晝先黎落雨,2點又要出街,好彩我放左對拖鞋係公司啫,一陣變落湯雞返到黎都唔洗焗住隻腳。

今晚9點有Body combat玩...Pong應承左我玩之前同我去Fancl同睇史迪仔精品

沒有留言:

張貼留言