2007年5月19日 星期六

小強

昨晚做完gym返屋企,坐Lift返到Lift口一路同講傾計,突然Pong叫停我,原來我牆上有好大隻小強呀,如果唔係Pong叫停我我諗我會貼住牆行到時我一定大叫大喊,因為我尼世人最怕小強啦。諗住快D開門返左屋企就無事啦,點知伯母行去廚房整返熱D飯比我地食嘅時候,佢見到地下有小強,我第一時間梗係有咁遠跑咁遠啦.........伯母真係完全唔怕咁,攞住一格廁紙黎捉,不過我唔係好明點解佢唔打死佢呢??之後佢兩個仔就話佢點解唔打死佢,跟住Pong就出手啦,佢搵左隻鞋打死左佢,大家又估下隻鞋係誰的??

*********************************************

答案就是我的

算啦總算剷除我嘅頭號敵人

4 則留言:

  1. 哈哈..........我睇到答案o個句笑死我喇!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 你即刻扭計, 要佢送過對鞋俾你呀嘛............

    回覆刪除
  3. Re:VickiE, Re:喜莉仔, 唉!第一時間拎入廁所洗啦,望都唔敢望呀 Re:包, 上次都已經買左波鞋啦,我再扭佢佢就會扭我個頭

    回覆刪除