2007年5月23日 星期三

我想要...

尼幾日都不斷咁落雨,令到成個人都好辛苦又累又焗,不過係尼個下雨天我好想買兩樣野,第一樣就係AIG嘅水鞋,上個月睇過貴左少少,好想好想買,但唔知點解無買到...唉!第二樣就係史迪仔傘,我搵過信和同潮流特區都係得縮骨傘,我以前有把monchhichi架,不過上年係巴士落車時唔記得攞,所以唔見左。
雨好似落埋尼幾日就無,所以以家買又唔知點咁。唉...........................................

4 則留言:

  1. 買左先啦...........唔通真係落雨先買咩.........

    回覆刪除
  2. 而家唔係雨季咩 , 買定又唔會用唔著既 , 唔通真係等到落雨先黎買咩 , 果時肯定又 + 價 , 買定先囉

    回覆刪除
  3. 我都有把monchhichi嘅傘架!最近多數用melody 嘅! 我覺得妳同我一樣鍾意嘅嘢,未有寧願等下,哈哈…

    回覆刪除