2007年5月8日 星期二

20070507

早去左沙角村整理下文件,到下午返公司,唔知係咪因為我早上飲左罐咖啡,搞到我下午無胃口食飯,所以我就係公司上網,同事食完飯回來我都開始工作,今日係特別多信嘅一日,之後另一位同事又比左樣工作我做,剛剛好做到收工Print埋比佢搞掂。
拿拿林執野走,因為Pong同佢個同事係香格理拉度一路食一路等我,佢係一間類似米線咁,幾好食,大家不防可以去試下,食完野就去做Gym點解旺角無論星期幾都咁鬼多,我地又係等到9點玩Bodycombat,又第二個阿Sir喎,我地有四個人有一個係未玩過,開始啦都幾多女仔,我覺得尼個阿Sir教得唔係幾好玩得唔夠勁,到最後做拉根時佢地就話要走,因為其中一個住係天水圍喎,真係掃興啦。

返到屋企我都忍唔住食左幾條菜同幾啖飯

5 則留言:

  1. 間米線係香格里拉入面咖....?????你邊咖?

    回覆刪除
  2. 香格里拉入面? 即係點呀...?

    回覆刪除
  3. 唔係呀,係個店名黎架。唔好笑我啦

    回覆刪除
  4. 唔係笑你呀火火妹~~~~~~~~ 我只係奇怪之嘛... 不過佢個名又改得幾好笑喎!!!

    回覆刪除