2007年5月1日 星期二

紅色炸彈

今日下晝三點幾去左銅鑼灣嘅UCC Cafe度食下午茶,食食下有個稀客打比我係一個舊同事以前一齊做野時成日都一齊玩架,不過佢走左之後就成年無見lu,佢打黎第一句就話我結婚啦,吓!真係架...之後佢話阿邊個邊個〈舊同事〉係三月結左婚啦,仲有埋BB七月生得lu,我問咁係邊擺呀??係灣仔六月,遲D整好張帖出黎食飯比埋你啦,我會請埋Pong你幫話比佢知啦,好呀....ByeBye。嘩!點解今年咁多人結婚嘅??因為Pong有個舊同學五月結婚。而且我見好多Blog友又係今年結婚..........

真係恭喜哂!!

7 則留言:

  1. 咁幾時輪到你派紅色炸蛋啫!?!?!

    回覆刪除
  2. 今日金豬年嘛 , 當然多人結婚啦 , 收炸蛋收到手軟 , 我既銀包已經嚴重赤字

    回覆刪除
  3. 多人結婚, 等於破財年.....

    回覆刪除
  4. 替人地開心之餘..要為自己荷包傷心.. 我今年收佐五張啦..無陰功

    回覆刪除
  5. 今年真係好多人結婚同生BB呢~ 幾時到...你同亞Pong呀???

    回覆刪除
  6. Re:淡普洱, 唉!我本身已經窮啦.... Re:樂樂, 唉!我都覺 Re:瘋, 五張咁多...?? Re:VickiE, Carol, QQ, 我未諗過結婚喎

    回覆刪除