2007年5月11日 星期五

健身 10

我約左教練8點,而Pong約左9點,剛好中心有堂Body combat 755分開始,所以Pong可以玩,我就無得玩,真係有d唔開心添。

我發覺教練越來越變態,佢就快當我係一個男仔咁操啦,我就黎頂唔順啦……雖然佢教左我玩部新機,但o個部機似乎無女仔會玩囉,當時我真係想對住佢喊呀

9點鐘啦我仲爭2set未做佢就叫我自己做佢去搵Pong,我就係尼個時候偷走,落到樓下,嘩!咁多人嘅部部機都有人玩緊喎,唔知點解尼幾日突然之間多左好鬼多人,連沖涼都要排隊呀,一見無人玩梗係閃去霸住先,跑到950分我就去沖涼,順便去焗下桑拿先嘛,雖然我早過佢沖涼,但都係佢等我。

返到屋企有d餓添,食左少少飯,之後就執拾明天嘅野啦。

3 則留言: