2007年5月25日 星期五

20070524

今日係假期所以我同Pong都唔洗返工,11點幾比佢噪醒左,之後12點去amp食肯德基,我同Pong一齊排隊買野食,前面有五個應該未到F.1嘅男生,我見佢地又唔行前咁梗係開聲問你地係咪排隊啦,佢地竟然用串嘅態度答我唔係排唔通做緊咩呀??心諗生舊叉燒好過生你啦。食完野行左一陣我係D-Mop度買左衫Tee…haha
2點幾換衫去左中環行街,外面超熱,Pong係中環嘅馬會度買左張六合彩之後就搭地鐵去尖沙咀再行街,我又係Fingercroxx度買左條短褲,我仲比Pong話我大洗,因為我今個月鬆動D我就瘋狂咁又買野又行街。
  
街完尖沙咀就搭巴士去深水步,要買個三腳插比爸爸用黎叉MP3因為o個個係USB插。買完野就去左食車仔麵之後就搭小巴返屋企,睇埋溏心就睇冧歌有情人,都幾好睇呀。

5 則留言:

  1. 哎呀係呀!!! D死o靚仔真係勁無禮貌!!! 依家好多呢~~~~~~~~~~ 仲要未讀中一咁...唉!!! 都唔知咩世界呀!!! 冧歌好睇呀...?  等我租返o黎睇下先!

    回覆刪除
  2. d 死o靚仔第日一定會同返我地d 仔女講.........宜家d o靚仔真係冇禮貌.........

    回覆刪除
  3. wa....d-mop d 衫好貴咖喎....有$呀....

    回覆刪除
  4. 淡普洱, 我好耐無行街啦 VickiE, 咪係到第時讀中學佢就知 包, 咁第時D細路越黎越串,我地做老人家就無地方企啦 柯比布, 我買那件係Nike$1xx咋

    回覆刪除