2007年5月29日 星期二

20070528

今日搭遲左一班車,好彩返到公司都係遲左幾分鐘啫。1點鐘同同事出去食飯,行出大廈時都仲好好天,之後行多幾步D雨勁大呀,好彩有同事帶左傘啫,不過我地下半身都濕晒,因為好鬼大風。
下晝三點Pong打比我佢返左大圍開會,但我四點打一次五點打一次電話比佢都仲未開會,五點五十分再打比佢問佢可唔可以準時走,結果佢話剛剛開會起碼要到六點半先走得,我就自己坐火車去旺角先,去到九龍塘佢就打比我話走得,行左一陣旺角去左delifrance度食晚餐,食到8點幾就趕去中心換衫,因為9點有Body combat呀,今日尼個阿Sir都教得幾好,仲玩到成身濕晒添。

返到屋企原來佢媽媽煮左銀針粉呀,我竟是食左三大碗,真係好味到停唔到口呀。

6 則留言:

  1. 三大碗...好厲害呀...不過我發覺好多女仔都係咁..見到鐘意食個d野..就會唔記得自己要keep fit既事..食物始終係無法抗拒

    回覆刪除
  2. 我都好耐無食過銀針粉 lu

    回覆刪除
  3. 依幾日都驟雨呢......... 我仲記得好耐之前, 同成班同學去街, 突然有驟雨........ 我地都冇帶姐, 一齊去食野避雨, 入 lift......... "嘩, 又會突然間咁大雨既....." " 係啦, 成身濕晒添" .............. 突然間, 有個女仔講左句 "係啦, 我裡面都濕晒." 我地成班男仔都忍唔住笑.........

    回覆刪除
  4. 嘩, 好耐無食過銀針粉啦, 我都好想食呀~~

    回覆刪除
  5. 嘩...你真係好勤力做運動喎... 相反我而家懶左好多做運動lu...

    回覆刪除