2007年5月22日 星期二

火車上的事件

2007年5月21日

兩點半由大圍搭火車去粉嶺………………其實以家係火車上見到外地人一D都唔出奇,不過內地人成日會比D新奇又嘔心嘅野我地睇,今日又比我遇到。
差唔多到粉嶺站我先見到有個50幾歲皮膚黑黑嘅內地女人竟然楝高隻腳係度剪腳甲呀,真係#*@&*@#&出奇係駕車咁多人,但我見唔到有一個人望住佢囉,唔通D人已經得見怪不怪??

其實我想用手機錄低佢,不過已經到站啦,咁又錯過左可以同大家分享嘅事件啦。

7 則留言:

  1. 你已經成為新一輪恐怖襲擊既目擊者喇.........請即刻聯絡警方, 以確保人身安全........

    回覆刪除
  2. 唉...佢o地真係............... 已經再無o野好講喇!

    回覆刪除
  3. 唉, 想死呀~~ 真係無教養呢 成日去到外地都比內地人影響哂o的形象, 因為佢o地唔識自律!~

    回覆刪除
  4. 他們已經是習慣了幾十年啦!要他們改..我想比登天還難喔! 希望往後的年輕一代可以有所改變吧!

    回覆刪除
  5. 內地人已成為香港既生活習慣之一, 有時都既好笑, 不過就確確實實帶來不少社會問題 ! 我見過有一家四口, 踎o係商場門口風閘內食榴槤..成個商場都係味......真係超低能, 勁搞笑~~

    回覆刪除
  6. 係咖...而家搭車都睇到離d野....我見過有個人...佢一路"new"nose屎...之後佢再"new"ear屎....最後佢竟然食返呀.....我見過離d人兩次...兩個都係come from mainland....我睇到我都忍唔住叫在一聲...

    回覆刪除