2007年5月13日 星期日

20070512

今日下晝放工,所以無咩心機做野,直到12點幾成班大佬走左入會議室度睇賽馬,因為剛剛買左部LCD電視,而Pong就係屋企出門口啦,佢仲買左張電話咭用話我可以打到比佢喎。到1點我就即閃,打比Pong話佢知我放工,之後佢咁岩係沙田,所以食埋野先走,我見到佢大熱天時著住老西我就忍唔住笑佢,可能我亦都睇唔慣啦。我地去左食spaghetti house,兩點半食完走人,我就仲諗緊去唔去做Gym同行街,之後行左去卓越睇下,諗諗下都係返屋企瞓覺,瞓瞓下Pong係大陸打左兩個電話比我,話我知佢好悶,擺酒個度好簡單,新娘嘅婚紗唔靚,講左幾句就收線,我就繼續瞓。瞓到7點幾起身換衫,因為約左Carol姐姐食晚飯,佢收9點我就係舖頭度等佢同Kelly玩〈我契女〉。

本來我地諗住去狗cafe度食飯嘅,點知佢突然話去食巴西燒烤喎因為佢老闆又同佢提起想23號去食所以佢突然諗起囉,而且78蚊位加1平狗cafe好多喎又多好多野食喎,而個度又可以帶狗不過要坐出面,所以就打去訂位啦,本來應該係68蚊再加1嘅,因為母親節嘅關係所以貴左少少囉。9點鐘就行去等位,好鬼多一家人,由9點半開始叫票等到10點先到我地,上到樓上都有好幾個人帶狗喎,我同佢都食到好飽埋單都係$216咋,而kelly就食青瓜同兩舊面包,11點幾佢地就陪我行去搭車返到屋企,沖完涼12點幾我打第一個電話比Pong結果無人聽,斷斷續續我打左五個電話Send左四個信息比佢結果都係一樣,既然都唔聽電話下晝時又扮咩好人話買張大陸咭等我可以打比你呀??

6 則留言:

  1. 隻狗仔Kelly好得意呀!佢幾多歲呀?

    回覆刪除
  2. 火火妹~算啦~Pong肯買張card去都好好喇...

    回覆刪除
  3. 洗唔洗咁詳細呀,呀Kelly契媽??? 果日真係食得好飽飽呀!

    回覆刪除
  4. Re:carcar, 一歲幾啦 Re:VickiE, 唉!都無辦法 Re:包, 係呀,你有無去過 Re:Carol, 都唔係好詳細啫

    回覆刪除
  5. 我冇去過呀, 不過有時搭車經過都會話 "不如下次試下黎依度食啦" , 然後就冇左下文果隻囉........

    回覆刪除