2007年5月19日 星期六

放假

今日短週所以唔洗返工,不過10點幾比Pong打電話黎噪醒左,佢叫我去沙田同佢一齊食飯之後幫佢攞野返屋企,因為佢星期一要調去第二個地盤喎。11點起身擦牙換衫,12點5分到沙田市中心,原來佢同埋兩個fd一齊喎,之後去左小巴黎度食野,都唔係咁好食點解會排晒隊呢??食完行左一陣去左打機,跟住我就跟佢返地盤執野,整鬼佢囉兩大袋仲咁鬼重佢等到巴士黎就走啦。返到觀塘都要行少少路先返到屋企,不過我覺得我大力左,返到屋企外面就即刻落狗屎咁,放低兩袋野我就落街影證件相,唉!因為我個Manager突然間要喎,影完之後就返屋企睇白色巨塔,到6點鐘就要出門口去做gym啦

沒有留言:

張貼留言