2007年4月30日 星期一

20070429

12點鐘起身,已經唔見左Pong佢又咁早返左工,之後擦牙洗面開電腦睇白色巨塔,因為我D/L左三十幾集haha.....

1點幾煮左個三分鐘食得嘅通心粉,一路食一路睇。睇多幾集覺得悶悶地所以轉左睇Hello, 小姐,大約四點幾就瞓晝覺,一瞓就瞓到七點,伯母煮緊飯,唔知點解好鬼肚餓,我諗住明天帶飯,但好似又無咩餸所以都係算啦。

食完飯睇一擲千金真係覺得那個人有D傻,不過都係整定嘅。10點Pong做完Gym返黎啦,做完Gym又食咁鬼多野。

3 則留言:

  1. 今次你無陪佢一齊做gym咩...?

    回覆刪除
  2. 我都有睇一擲千金呀!而我覺得可能那個人驚之後嘅金額無咁好掛,佢都係穩振D啦!

    回覆刪除
  3. Re:carcar, 咁又係,不過真係好唔抵呀 Re:VickiE, 因為昨晚鬧左交  

    回覆刪除