2007年4月26日 星期四

20070426

昨晚可能太夜瞓,所以今日遲左少少起身,落到巴士站我係條天橋望住駕80號停站,不過我前面太多人啦,我跑到去佢已經走左啦,搞到我又遲左兩個字先返到公司。

10點幾小姐比左D野我做,超級煩覆,小姐都唔係幾明都走左去問左人幾次,佢教完我之後我都問左佢好幾次先做得完,做完一樣又一樣都未停過。
6點鐘準時放工,好幾日無做Gym啦,所以今日同Pong一齊去啦,去到換完衫已經7點半啦,跑左半個鐘跑見到教練同Pong一齊行過黎,教練叫我地唔好跑咁耐啦,如果唔係無力做器械喎。

之後我地就上左去,隔左一陣又見到佢,佢話我做咁輕,我就同佢講星期六先啦,佢就即刻笑,因為我星期六約左佢囉。我又玩下發下呆咁9點我自己行左去沖涼先,如果Pong同我同一時間的話就有排等我啦,10點搞掂晒D野佢打比我都話差唔多OK,今日無行旺角就直接搭車返屋企啦,10點45分返到屋企食左少少飯啦。

2 則留言:

  1. 係呀!!! 有時追巴士都真係好怕... 怕跑到埋去佢走o左未好瘀?? 哈哈...

    回覆刪除
  2. 所以如果唔係特別趕我都唔會追

    回覆刪除