2007年4月22日 星期日

晚餐

因為Pong嘅爸媽返左大陸起碼一個禮拜先返,所以我地就要食自己,不過無可能成個禮拜都出街食,所以今日就係我下廚啦。
大約8點鐘我開始洗米啦,跟住開始洗菜,首先我係煎左D雞翼先,D雞翼係佢媽媽臨去大陸之前醃定。D油熟左之後我就放雞翼,實在太恐怖啦,一放落D油飛晒上黎,我仲比油彈左幾下添,因為佢個廚房太細我無得走呀..............痛死人啦。

望落好似好黑咁,但其實唔係好焦咋,我好怕整雞翼,因為覺得佢好似好難熟咁,不過我第一次整都叫OK係熟嘅。


我用左蒜頭炒菜心,炒出黎係黃左少少,我唔係好明點解我炒得無咁靚??究竟有咩秘訣呢 ??Pong話D菜咸左D,我都覺


尼個係ABC雜菜罐頭湯,係最容易嘅一個,不過唔知係咪落少左水,所以咸左少少,不過可以加返少少水嘅。

今日全部嘅餸都食晒我仲飲左罐Zero添,自己煮梗係要棒場啦.........不過Pong都無話難食,連佢都話OK呀,我會繼續努力嘅,煮左一陣野我已經流晒汗,煮完仲成身油煙味添呀,食完飯坐左一陣就要做洗碗運動啦。

P.S. 希望今晚唔會肚痛啦

8 則留言:

  1. 初次入廚 , 算唔錯架啦 , 我初初都唔係太識煮 , 而家都係馬馬虎

    回覆刪除
  2. 努力呀火火妹~!!! 支持你呀!!! 咁乖煮飯洗碗...真係要學下你至得呀~

    回覆刪除
  3. 如果炒菜你見佢熟先上碟就已經過熟啦, 八成好上碟啦! 看你碟菜好似得半斤左右, 你用1/4茶匙鹽都可以啦, 不過如果你不怕煩, 可先用熱水卓一卓先炒就容易d...... 罐頭湯一罐罐頭, 下一罐至罐 半水應該是適當了.......如用易潔鑊 煎雞翼, 可不用下油,  慢火煎先, 熟後 如想要焦點先用大火......這樣就不會彈到自己和不用太多油會過肥啦!

    回覆刪除
  4. 依家肯煮飯仔0既girls實在太少太難得啦~ 火火你好乖呀~

    回覆刪除
  5. 樂樂既tips我都好agree, 補多一句啦, 炒菜落完鹽再落少少糖, 會好味d~~加油啊~~

    回覆刪除
  6. 肯踏出第一步已經好好啦!我諗住嫁得出先學架咋!

    回覆刪除
  7. Re:淡普洱, 點解你成日出街食,唔多D煮嘅?? Re:VickiE, 我都唔想洗架,佢媽媽又唔係度喎,唔通放晒係廚房等佢返黎先洗咩 Re:樂樂, 我會記住嘅,不過如果唔放油煎咪會癡鑊囉?? Re:嘉莉仔, THX....等我下次都試下先 Re:袓兒豬, 如果日日出街食會好貴架 Re:Carol, 你煮得好唔好食先

    回覆刪除