2007年4月26日 星期四

新羅寶~超唔抵

今日個咭鐘一響我就即刻走人啦,因為要同佢嘅同事返大陸食韓國燒烤,你地係咪覺得好出奇呢??香港都有得食唔食要返大陸食,因為佢有同事試過話OK喎,而且間唔中我又鐘意返下大陸食飯,咁咪試下囉。

過左關去深圳嘅搭地鐵去到科學館站落車行左少少路差不多8點,原來佢有個同事已經攞定位等緊我地。坐底梗係第一時間打開個餐牌啦,望落好似好多野食咁,但其實唔係,而且仲好鬼貴,點解咁講,因為一支可以倒到一個杯嘅啤酒竟然賣16蚊人民幣喎,洗唔洗呀。
香港打冷一支大支嘅啤酒都唔洗16蚊啦,仲以為佢支啤酒係用金做添呀。我攞住個餐牌影左佢個名之後比個服務員見到,所以佢收起左,差少少就影到個價錢啦,我仲想影埋個地址架......
等到D野食到啦,係有服務員幫我地整熟D野食嘅,我其實都唔知自己食緊咩,食魚無魚味,有D就鬼咁淡,個服務員又係咁整野食,好似好趕咁,唔洗9點45分已經食完結左帳添啦。

食完野同行4個男人加埋我,那4個男人梗係未飽,所以行左一陣就搭的士去左一條叫向西村西街食砂鍋粥,雖然o係係街邊食,感覺好唔乾淨,但比起頭先那間貴格唔飽嘅野好食好多,砂鍋粥我食過2次,不過係o係章木頭食,Pong話如果煲得好食的話,煲出黎係有少少好似蟹羔咁嘅色.........我係章木頭食2次都有,雖然今次無,但都好好食,我仲食左3碗添。

大約11點就過完關,今日過關又快、又少人,之後搭火車返沙田再轉巴士返屋企,返到屋企沖完涼都成1點啦......寫埋個Blog又要瞓啦。

如果有機會返大陸食飯,認住個名,千其唔好去尼間呀,不過香港都有分店,但唔知係咪一樣品質呢??

9 則留言:

  1. 佢大陸食野都係想平, 同食番d香港少有既風味... 既然香港都有.....又何必上去食 ~

    回覆刪除
  2. 香港有兩間分店, 我都有去過, 唔差架喎~~

    回覆刪除
  3. 哇~咁搞法第日返工會唔會好辛苦ga? 韓國料理我諗香港會好味d掛?

    回覆刪除
  4. 如果都係咁貴...唔駛上去食啦!!! 其實咁樣上一上去食...你未會好攰囉... 我總係覺得好攰呢!!!

    回覆刪除
  5. 你咁講.好似間野真係好差喎 我地澳門呢邊韓國燒烤又平又正架. 68蚊任食...超好味...有機會去澳門就試下啦..

    回覆刪除
  6. 嘩 , 又貴又唔抵食 , 仲山長水遠 tim , 真登你辛苦 , 果陣上大陸按摩搭車行路過關已經想死 , 我就無咁好慶至上大陸食飯 , 因為我份人本身好懶   

    回覆刪除
  7. 等我記底個名先! 下次留番係香港食啦!唔使咁辛苦嘛!

    回覆刪除
  8. Re:阿禮, 咪自己攞黎衰囉 Re:嘉莉仔, 咁香港那間係咩價錢 Re:袓兒豬, 係超級辛苦,年紀大唔捱得 Re:VickiE, 係幾攰架,而且車錢左唔平喎 Re:瘋, 可能只係我覺得差啫 Re:淡普洱, 我都係一個月去一次啫......可能尼樣係我嘅興趣架 Re:carcar, 你試完話我知呀

    回覆刪除
  9. 利舞台果間我去過一次, 平均要百幾蚊一個人......5個我估大約800蚊度啦........

    回覆刪除