2007年4月6日 星期五

20070405

9點幾比Pong噪醒起身落街食早餐,救命呀!點解我成身都咁痛嘅,真係想死,連行樓梯都發軟。食完早餐就返屋企等我媽媽電話,因為今日要去將軍澳華人永遠墳場拜爺爺,11點幾終於打黎啦,我地就約係地鐵站等,今次爸爸醒用駕手拉車,因為上次得我、媽咪、爸爸同家姐,所以拎到死死下,但今日多左家姐個男朋友同Pong所以我地都唔洗點拎,去到山腳咁鬼多人嘅。
首先我同Pong一支箭咁行上山,佢拉住駕車仔,成鬼日反〈你究竟識唔識架??〉行下行下都唔見左我屋企人嘅蹤影啦,不過今年好好又無太陽又有一陣陣嘅風,不過唔知點解Pong都會流咁多汗??終於行到啦,今次比上一次快好多,可能上次一路行一路等媽咪,而今次係上到上面先等佢地。拜完之後我地習慣會係果度食少少野,我就最喜歡用手食雞"比",好似野人咁,真係好食好多架,雖然係樣衰左D,搞左大約兩個鐘到落山啦,其實落斜仲辛苦過上斜。之後落到觀塘佢地就返屋企,我同Pong去左APM肯德基食野,因為佢頭先無咩點食,食完梗係返屋企沖返個靚涼瞓返個靚覺,之後等食飯啦。8點幾我要起身睇亂世佳人,點解我仲痛過朝早嘅??食完飯食左兩個西柚,十蚊兩個好鬼貴,不過又真係好味好多喎

7 則留言:

  1. 落斜仲辛苦過上斜??? 係o既咩...??? 火火妹~你今朝咁早起身o既!!!

    回覆刪除
  2. 放假都咁早起身........好乖呀. 我今日訓到唔想起身.......最好連toilet都唔洗去.

    回覆刪除
  3. Re:愛情不過是一種瘋, 我都唔想,應承左屋企人要去拜山嘛 Re:VickiE, 雖然上斜累,但太斜啦,隻腳行得好辛苦,怕PK,因為我係放勞工假,唔係放紅日架

    回覆刪除
  4. 火火妹好可憐哦... 我早起身會發脾氣架~~哈哈

    回覆刪除
  5. 我都認同有時落斜路真係辛苦過上斜路呢!妳宜家仲累不累呢?

    回覆刪除
  6. 嘩 , 咁早起身仲要咁體力勞動 , 我諗我會屎得

    回覆刪除
  7. 本身我爸爸話8點架,咁咪仲死,以家唔累啦

    回覆刪除