2007年4月29日 星期日

健身 8

星期六我放下晝所以約教練6點鐘,其實每次上堂都無咩特別,因為每次都係玩那幾種器械,不過就成日都加重比我。最尾玩卷腹玩左幾下我就唔得,佢話我點解條腰咁鬼直,用左好多腰力,跟住佢教坐係度試下用個頭掂個膝頭,不過要條腰係曲嘅,我做左幾次都係直,跟住佢問我知唔知點解我話唔知,佢話你可能有左................癡線。
上完堂我就去跑步,因為Pong都係用同一個教練,所以我一路跑一路等佢,8點鐘佢又上完堂我去沖涼先佢就跑15分鐘先沖涼喎。

唉!今日教練係咁叫我同Pong加堂,我地梗係唔加啦,好貴架..........我地只好話張咭碌爆晒啦

3 則留言:

  1. 唔.... 開始 sell 妳啦 , 小心小心

    回覆刪除
  2. 哎呀~開始係咁講呢D喇^^hahaa... 不過其實去o個D真係要教練o既咩? 唔係上去自己玩o既咩??

    回覆刪除
  3. Re:淡普洱, 唔怕我都無錢佢Sell我唔到嘅 Re:VickiE, 我覺得應該都要嘅,起碼要佢教識器械點用同咩姿勢先,姿勢係好重要囉

    回覆刪除