2007年4月22日 星期日

20070422

今日11點幾起左身啦,Pong返左工我都唔知,真係好瞓啦,佢弟弟12點幾同佢女朋友出左街,我真係享受放假一個人係屋企,又無人同我爭電腦幾好呀,不過有時都會悶嘅。


1點幾打完比Pong之後我就落左街買瓷飯同豆漿,跟住行去街市買魚仔比兩隻龜龜食,之後去百街買左兩包熱浪同5包辛辣面就返屋企啦。返到屋企第一時間梗係比魚魚龜龜食啦,佢地不知幾咁開心呀,之後就到我食早餐啦,一路食一路睇Hello, 小姐,直到2點幾食第一包薯片,好耐都無食過啦,食完就幫龜龜沖涼,沖完涼又放佢周圍行,我見個天好似黑黑地,所以就去收衫,真係激死我啦,昨日放左條毛巾同D衫一齊洗,結果搞到D黑色衫好多白色毛毛癡住..................點算呀,搞完一輪我又繼續睇我嘅Hello, 小姐之後食埋最後一包薯片啦,我諗要隔好耐先可以再食啦

4點幾見有D眼瞓就爬左上床一瞓就瞓到6點幾Pong打比我話我知佢返緊黎,隔左一陣我就起身睇埋第10集嘅Hello, 小姐,7點半佢就返到黎啦 。

沒有留言:

張貼留言