2007年4月10日 星期二

健身 3

4月9日上第三堂啦,唔知點解每次上堂之前都好鬼緊張架,上堂之前我會用15分鐘係部跑步機度行下路,而且我又剛剛食飽,所以行慢D。

8點啦,死期到啦,我就去搵阿Sir,今次佢教我玩兩部機,第一部有三個玩法,係玩背脊三個部位,初初阿Sir會幫我控制由那裡開始發力之後點做完個動作,再重複做15次,都做得ok,到做第二set佢放手我自己做,有種感覺好似唔係好協調咁,同埋佢叫我用力嘅地方又無用力,無之前做得咁好,到最後一set阿sir都有幫下我都可以ok完成,阿sir話姿態一定要掌握得好好,如果唔係用錯力咁咪做唔到想做嘅果part肌肉,咁就無用喎。

第二部係玩腹部,好似玩sit up咁不過用過腹去卷上去,真係好辛苦,我今次個尼個做到出晒汗,途中佢同事行左過黎同佢講野,所以我瞓左係度等佢,等佢嘅期間有兩個教練走埋黎問我:「你瞓得著未??」講真真係幾想瞓。

話咁快就1個鐘啦,最後佢又係叫我跑30分鐘燒下卡路里,就係咁又上完一堂啦,今堂都算幾輕鬆

7 則留言:

  1. 聽你咁講...好似好易咁......

    回覆刪除
  2. 都可以咁講,不過有時會好辛苦,如果你想試玩可以用我個名比14日試玩你

    回覆刪除
  3. 哈囉!~ 我見你黎過我個卜,所以我又來你度囉! 我其實麻麻地鐘意去做gym,聽埋你咁講就更加無興趣去做喇…  (體力正在下降中)

    回覆刪除
  4. 火火妹~多謝你先呀!!! 但好懶o架我... 所以要 "諗清諗楚" 至得...

    回覆刪除
  5. 做gym係咪真係會修身快d架?

    回覆刪除
  6. 看来你的健身课程进展得还不错哦!加油!

    回覆刪除
  7. Re:小糕糕, 其實我都唔想去,鬼叫我鐘意食野又無節制咩 Re:VickiE, 唔緊要,你慢慢啦 Re:瘋, 咁我又唔知呀,不過真係會勁出汗囉 Re:阿新, 還好啦...謝謝

    回覆刪除