2007年4月14日 星期六

好定壞

昨日下午在公司我想飲水的時候,突然比個會計姐姐叫我,我就跟左佢入房,我見到間房好多文件,初初我仲以為佢叫我幫佢執添,點知原來叫我調上Head Office返工喎〈其實我係一個地盤嘅文員〉,佢話因為想請人所以不如叫我囉,而且我個Site仲有一、兩個月就ok,所以就有咁嘅安排,由下星期一開始〈好似快左D喎〉。

如果我係Site的話係無H.O.嘅福利,佢地嘅福利有放假放紅日〈復活節就唔洗咁慘〉,星期六長短週〈我以家星期六係返全日架〉,睇醫生有$120嘅醫療津貼,不過人工就唔會加我住,因為佢地本來想用$6XXX登報請的,但我已經過左黎個數,所以未加得我人工住。所以我要努力、努力、努力,其實算唔算係一個好開始呢。

17 則留言:

  1. 都算好開始 , 慢慢黎啦 , 放紅假真係正好多 , 我做左 9 年廉價勞工 (假) , 而轉左第 2 年紅假員工真係正正正正好多 , 假多幾多呀 , 不過 6k 咁小 ??

    回覆刪除
  2. 轉下工作環境都好嘅,當係學嘢都好呀!起碼褔利好過宜家都唔錯啦!

    回覆刪除
  3. 公司比機會你唔係好事咩?起碼有晉升機會又有福利,幾好吖! 過多兩個月就加你人工架啦!

    回覆刪除
  4. 係好事bor火火妹~ 努力呀!!! 不過好似快o左D咁...^^hehee... 可能...我係一個好要有 "心理準備" o既人o黎啦...哈哈...

    回覆刪除
  5. Re:淡普洱, 係用6xxx登報囉 Re:carcar, 咁又係,不過那裡的人我都見過,但係唔係好熟囉 Re:Carol, 加人工我都想,不過應該唔會咁快 Re:VickiE, 我都覺太快,所以以家我個心有小小不安

    回覆刪除
  6. 兩睇既~好似我間公司0係SITE做野係好他條冇人管自由好多,HEAD OFFICE就D人做到嘔囉~之不過有銀行假喎~咁又唔同喎~比我寧願放銀行假啦~做左咁多年放銀行假,要我返D放勞工假既工我會死啊~

    回覆刪除
  7. 佢梗係覺得你ok先叫你做..幾好呀......證明佐你既努力有人欣賞嘛

    回覆刪除
  8. 好似係一個good chance喎~~恭喜恭喜~~

    回覆刪除
  9. 梗係好啦....跟site始終無咁好...個site一定有日無咖ma....h.o就stable好多....加人工呀...升嘅機會都多d啦....福利又好好多....比心機啦.....

    回覆刪除
  10. 都係好開始呀, site clerk好辛苦架, 雖然好free, 但係成日對住咁多 "麻甩佬". 點都好, 希望你工作順利!~

    回覆刪除
  11. 幾好呀~~人地睇得起你先叫你做姐~~

    回覆刪除
  12. Re:兩個寶貝, 我做的那個site係悶到嘔呀 Re:瘋, 所以我會梗加努力 Re:嘉莉仔, 謝謝 Re:柯比布, 我會的,謝謝 Re:QQ, 全部都係男人,所以我都好少同人傾計嘅 Re:小紅帽, 我會比心機嘅

    回覆刪除
  13. 梗係好事啦~起碼服利都多左呀~加油,人工會慢慢加ga^^

    回覆刪除
  14. 我覺得係地盤自由好多喎....如果調我上 HO ..... 咁我就會遲職....

    回覆刪除
  15. 小肥, 雖然真係好自由,成日得返自己一個,仲可以除除地做私人野都無人理。不過做耐左就會好鬼悶,可以成日都無人同我講野真係口都臭呀。

    回覆刪除