2007年4月9日 星期一

貓咪

尼兩、三個禮拜搭親巴士RoadShow都有播〈唔記得係咪梁靖琪做主持啦〉係講貓貓嘅。一路影住隻手同隻貓咪沖涼、梳毛、吹毛都好鬼乖,所以令我諗起以前做寵物店時,我都有幫過貓咪沖涼,惡嘅會用個細籠困住,個花"SA"放近少少都出爪,少D心機都唔得,乖嘅會用繩索住,不過一唔留神佢地就即刻跳走,佢地幾敏捷先得架。就連吹毛、梳毛都要好輕力,要好留意佢嘅心情,佢一唔鐘意就會出爪爪人,我試過以前比隻惡貓爪過真係好痛架。
不過最記得有一次有個客攞隻貓來沖涼,沖完涼張佢放左係個風機度吹,結果佢係咁出爪,令到自己嘅甲出晒血,之後我地就立即Call佢主人囉,當時真係幾恐怖架。

3 則留言:

  1. 我其實好怕貓貓哦...因為佢地貓爪好有殺傷力哦!!

    回覆刪除
  2. 嘩~佢o地係咁出爪會令到佢o地自己D甲出晒血o架...? 咁得人驚o既...

    回覆刪除
  3. Re:小紅帽, 仲好尖架 Re:VickiE, 因為當時佢係個籠裡面,係咁出力亂爪個籠,整親D甲肉咁咪有血囉。

    回覆刪除