2007年4月7日 星期六

哥哥

在家我排行最細,有一個哥哥一個姐姐,分別大我15同8年,所以佢地都好錫我、好遷就我,姐姐會同我行街買衫,哥哥會買早餐、煮宵夜比我食,以前七個人包括爺爺、麻麻住係一間400尺嘅屋,好開心,不過媽咪同爺爺、麻麻都唔係好岩,可能相見好同住難啦。

到左6年前唔知哥哥在什麼嘅朋友下介紹左個女仔比佢認識之後拍拖,基本上我成家人都好開心,不過慢慢佢就360度咁轉變,直至4年前佢同那個女人搬左出去住之後一直都音訊全無,不過佢改電話的話都會SEND SMS比我,但連媽咪生日、爸爸生日、新年佢都唔會出席,2年前爺爺過身那刻一直都搵唔到佢,差不多搞喪事前先找到佢,仲帶埋那個女人,真係見佢前面憎佢後面。

拜山前一天媽咪又叫我打比佢一齊去拜爺爺,今次我好好彩打得通有人聽,不過佢只係敷衍了事,但我聽到那個女仔係旁邊噪喧巴閉,真係好黑人憎...究竟那個女的比左咩我哥哥食可以令到佢咁??我又唔覺佢樣靚、又唔覺佢身材好??真係好唔明

人地話女生外向??我一D都唔認同,雖然我同家姐都搬走左,但我地每個月都會返屋企一次〈雖然係少左D〉,起碼我地個電話永遠都打得通,會有人聽呀。

7 則留言:

  1. um.... 個女人咁利害既 , 定係你哥哥怕左佢呢 ?

    回覆刪除
  2. 有時就係咁. 要改變既時候...可以一轉眼就咩都唔同晒.. 有時你以為無變既野......可能轉過頭就無晒.. 尤其係一d自己能力好難解決既問題...

    回覆刪除
  3. 可能呢D就係愛情嘅魔力啦! 但係點都好我覺得家人是最重要嘅,希望妳嘅哥哥會變番疼愛妳及妳家人嘅好哥哥啦!

    回覆刪除
  4. 原來你有家姐呀哥,我而家先知咋!!
    我都覺得家人好重要,佢地係至親架啦!冇咩唔可以講!
    我搬左出去住先識得珍惜,冇隔夜仇架!!
    希望你同你家姐呀哥都多d返屋企睇爸爸媽媽啦!!佢地會好好好開心架!!

    回覆刪除
  5. 個女人一定係妖女迷到哥哥溫溫燉燉~~!!

    回覆刪除
  6. 其實女生外向呢句我非常之唔認同呢!!! 因為我覺得...男生至會o架!!! 通常都係為o左個女人而改變o左自己... 好少聽到女人為o左個男人變到唔理屋企呢!!! um~ 唔好唔開心啦... 不過你都要返多D屋企呀!!!

    回覆刪除
  7. Re:淡普洱, 我覺得係怕左佢,因為佢係屋企都好少講野,就算阿媽煩佢佢都可以唔出聲,佢係個好被動嘅人 Re:愛情不過是一種瘋, 係呀,我都無辦法 Re:carcar, 我覺得愛情都唔需要斷六親囉,我都咁希望,不過我唔想見到那個人,謝謝你 Re:Carol, 我以前講過好多次比你聽啦,我仲同緊屋企人住時都成日鬧交,但以家搬左出黎多左野傾囉 Re:小紅帽, 咁個女人搵個有錢嘅迷啦 Re:VickiE, 初初都會唔開心,但以家都無啦...

    回覆刪除