2007年4月16日 星期一

20070416

今日好犀利7點45分我就起左身,因為我8點10分有一班車,如果趕得切我就唔洗遲到啦,始終都係第一日返Head Office嘛,其實我由知道尼個消息之後我就一直好緊張,因為無咩心理準備同埋怕唔習慣。
8點45分我就到左大圍啦,首先梗係買個腸仔包啦,返到公司都仲未夠鐘,今日真係叻女啦,如果可以維持到就好啦。直到10點幾小姐就開始比野我做,好快就1點啦,食飯啦,我地去左飲茶,因為有人請呀,一路食佢地一路講笑,真係好耐未試過同同事一齊食午飯啦,之後佢地就自我介紹啦,其實我都見過佢地,但唔知叫咩名啫,以後我會好好記住啦。今日雖然係第一日,但我都唔覺得有咩唔習慣,可以的話仲可以帶飯添.........真係可以慳返啦。

3 則留言:

  1. 唔緊要啦!最緊要妳能習慣新工作,少左時間上網無所謂啦!

    回覆刪除
  2. 你返到屋企寫返blog話我o地知囉~~~

    回覆刪除
  3. Re:carcar,都總算習慣 Re:VickiE, 不過我怕太夜返到屋企咋

    回覆刪除