2007年4月19日 星期四

健身 6

7點半去到中心啦,去之前食左10蚊4包,唔知點解一D都唔覺得好食,換完衫係廁所搞一輪,就去行15分鐘熱身,到8點我就去叫阿Sir今日佢都好準時....幾好。
我地今次係一玩返之前嘅器械,不過加重左,我覺得玩腳嘅時候真係有力過以前,連阿Sir都係咁講...不過我唔變大力士呀。唯一我玩得最差嘅都係背脊,我都唔知點解,玩都幾下覺得累我就亂咁黎,真係差勁,都唔知幾時先可以玩得好..........今次仲玩左個卷腹,尼個真係辛苦,我玩左幾下就頂唔順啦,可能係個肚腩頂住左呀............

今日嘅時間過得好快9點鐘又係時候講BYEBYE啦,之後我就去跑半個鐘跑,跑完就去沖涼,最慘嘅係我行樓梯時PK呀,真係醜..........每次都係Pong快過我嘅,不過都係等左一陣啫,之後又係行左旺角一陣先返屋企。

6 則留言: