2007年4月5日 星期四

健身 2

4月4日上第二堂健身堂,我約左阿Sir八點鐘,不過佢剛剛同個客傾緊野所以遲左少少,我就一路跑一路等佢,大約八點十五分死期到啦 ,首先佢問我上次做完之後有無周身痛,HaHa...我好輕鬆咁答佢無喎,跟住佢就話即係上次未出力啦,咁今次就要加重D啦〈講錯野添〉。
今次玩左三部器械同啞鈴,每部機要做三Set,每Set要做十五下,真係好重,就算我話我舉唔到啦,佢都要我舉多幾下,舉完之後佢就會話咁咪好囉都仲可以舉多三、四下呀,不過我當時真係發軟,最後一部係做腳,心諗:「車!用腳撐好易啫。」點知到我做時好重呀,起身時真係腳仔軟,最後仲要我踏二十分鐘單車呀,因為燃燒下卡路里喎。今堂真係難捱,去更衣室之後要行樓梯,那種感覺真係好辛苦,就連洗頭舉起隻手都好酸軟。

我沖完涼Pong已經搞掂等緊我,佢話我知佢同佢兩個FD去左踏極速單車,聽到個名都覺得恐怖啦,不過佢係一項燒耗最多卡路里架,要踏四十五分鐘,一路聽住唔同節奏黎踏,一時要起身一時又要坐係度,佢有個FD差少少就抽根,不過Miss叫佢放返輕D就好返好多啦,當然我一定唔會陪佢地癲啦,除左尼個運動之外都仲有其他運動都係免費架

5 則留言:

  1. 你真係有恆心呀.. 陰功..我上次舉啞玲..第二日對手好似廢佐咁..超級痛..跟住無幾日我就放棄佐啦..

    回覆刪除
  2. 我都想踩單車,可惜我唔識踩!哈哈~ 我只係識踩4輪單車咋!哈哈~好失禮...

    回覆刪除
  3. 努力呀~~~ 真係好叻呀...俾我...咁辛苦...好難繼續落去喇... ...

    回覆刪除
  4. 加油哦!。。。刚开始的几天通常都会有些酸痛。。时日长了。。你会觉得很轻松。。能换取健康和好的身材。。应该很值得吧!

    回覆刪除
  5. Re:愛情不過是一種瘋, 就算想放棄一想到錢就要死頂 Re:B女, 唔係踩街出面嘅單車,而係健身單車呀 Re:VickiE, 比左錢架 Re:阿新, 最慘係遲D會再加重D架

    回覆刪除