2007年4月28日 星期六

20070427

下午同Pong去左沙田市中心食Lunch,諗住食完可以去AIG度買水鞋,點知又多人排隊等位,食意大利粉,都唔錯Pong食一個餐有蒜蓉包一個辣肉腸意粉加一杯野飲,我就食一個磨菇肉醬意粉加一枝西柚汁,加埋全部$81,不過枝西油汁就貴左少少啦,因為7仔賣10蚊那處就賣15蚊呀,有機會下次都可以去食,食完都45分啦,不過我都唔甘心行去睇一睇,嘩!貴左幾十蚊喎,所以我都無買到就搭火車各自返公司啦。
食完飯返到公司小姐請左假,所以我下晝都無咩做,不過手頭上的工作可以捱到6點鐘。6點我打比Pong問佢走得未,佢話最快都要7點,咁我就自己去旺角食野先啦。去到旺角食牛根丸河加紫菜,同我同枱有一個肥佬,佢叫左一碗面加一碟菜,佢碗面連湯一齊飲晒,其實都唔奇,不過最恐怖嘅係佢碟菜食完仲要用舌"奶"乾淨埋,我心諗....如果我食唔晒走左佢會唔會攞埋去食呢??我都唔理咁多食完即走啦。

7點去到中心跑步見到教練,佢又捉住我講問我要唔要加堂,講左一大輪我都唔知點講,不過真係好貴,所以我都推左話比Pong話事。玩到9點鐘有一堂Bodycombat係唔洗錢嘅可以行去玩,我同Pong同佢個FD都係第一次玩,那裡的冷氣好凍,等上堂時凍到震........一到9點準時上堂,跟住音樂做動作,初初我都跟唔上,不過我無放棄,去到中間出好多汗呀,個人可以熱我連塊面都紅晒,真係勁........不過真係幾好玩,下次我都會再玩。

玩完10點,平時沖涼好少人,不過今日要排隊所以我都無焗啦。搞掂晒我想打比Pong時佢就打黎啦,我去交毛巾時剛剛撞到佢真係好今日唔洗等啦。行左一陣旺角就搭車返屋企,本來諗住唔食飯,點知返到屋企見雞翼咁好食我又忍唔住食左少少飯啦。

3 則留言: