2007年4月8日 星期日

20070407

對好多人黎講今日係假期,但對我黎講今日係要返工,我真是一隻可憐豬啦,不過都無咩做得個坐字同上下網,其實成日對住個電腦真係幾辛苦架。下午2點半〈我地個食飯時間係12-01架〉Manager飲完茶返來我仲以為佢會走,因為今日無馬跑,通常無馬跑嘅日子佢食完飯返來就會攞包包走人,但今日無嘅??
我仲諗住3點鐘佢走左之後我就走去個gym添,早D做完等兩個鐘就可以食野,可以好D嘛!結果佢4點幾先走,真係有D唔開心添。4點半我都走啦,約埋Pong係旺角等,首先跑15分鐘先之後去做器械,我見到教練行黎行去,最終佢見到我,行左過黎傾左幾句教左我幾下佢就閃左啦,佢走左之後我行過Pong度,佢竟然話我比人聊喎,吓!我教練黎架喎。最有緣嘅都係係無約嘅情況之下見到佢個FD喎,太約7點半就去沖涼啦,今次沖完涼我要焗桑拿,因為去左兩次兩次都好鬼遲唔想Pong等咁耐所以唔焗,但今次就可以啦。

首先我去左乾蒸,一開門見到有兩個肥師奶已經霸佔左D位啦,因為有個肥師奶成條毛巾拿開瞓左係張Chair度同另一個肥師奶吹水,所以我只好去濕蒸度,我都唔知自己焗左幾耐,焗完之後成塊面都紅鬼晒。係旺角行左1個鐘到,因為佢媽媽已經煮好飯,怕一返到去就忍唔住立即食飯,所以就行街拖下時間先。

我地行左去Bossini度行,係最上層係家居野買,佢嘅床上用品同毛巾都好靚,望落好似好舒服咁。行到8點45分搭車返屋企啦,我只係食左半碗飯,岩岩好又唔太飽又唔太餓,之後就坐定定睇大話妹啦。

2 則留言: