2007年4月23日 星期一

健身 7

今日一放工我就即刻走,係火車站等埋Pong一齊去,但去到換埋衫7點10分,今次到我遲左少少,我落到去搵阿Sir佢竟然好舒服咁坐係度傾電話等我。

今日又係重複玩之前嘅器械不過又加重左啦,我唔夠力時我就會用可憐嘅眼光望住阿SIR不過佢都唔會理我,佢仲話我越尼越懶添。今日玩左樣新野,又係用來減ByeBye肉嘅,係我後面又係上次玩到叫晒那兩個男人,係我前面係一個未見過叫到成個女仔嘅男人,當我前面嘅男人叫時我同阿Sir都忍唔住笑。

玩完之後阿Sir又同我度下我個脂肪、肌肉比例,我比未完之前脂肪少左0.5,肌肉多左0.5,不過我都唔係好滿意,玩左咁耐都係少左0.5咋,真係有D唔開心添,我臨走時佢仲話下次再加重,吓!以家已經好重啦仲加.........腳我有時玩40磅,有時玩35磅,之前又話係體重嘅一半,佢都握我嘅,背玩20磅,都覺得好辛苦啦。

5 則留言:

  1. 辛苦先有成績架嘛 , 努力加油

    回覆刪除
  2. 努力呀!!! 不過...有少少成績未o架???

    回覆刪除
  3. Re:Tino, 為了靚我會的。 Re:淡普洱, 咁又係,希望唔會半途以廢啦 Re:VickiE, 個肚腩好似細左少少囉 Re:樂樂, 阿Sir試過比我玩啞鈴,同埋用手臂力拉嘅機囉

    回覆刪除