2007年6月1日 星期五

健身 14

今日Pong要上什麼安全課〈公司叫〉,所以我自己去做GYM,約左教練7點鐘,放工就即刻搭火車仲趕得切食$10四包添,由火車站行去兆萬都流晒汗。


其實我同Pong由星期日開始每日都去玩,真係玩足六日,仲諗住上完教練堂玩body combat因為有我最喜歡那個教練教呀,不過我諗上完堂之後我都筋疲力盡啦。換完衫遲左一個字添,我真係撞鬼佢又比咁重我玩,連行樓梯落樓我都腳軟,佢仲問我做咩...〈你都問得出〉仲話下次加重d。佢教完我之後去左跑半個鐘,本來佢叫我跑40分鐘,但我以返屋企睇"溏心"

明天Pong要見教練啦,不過我要休息啦,陪唔到佢。祝佢好運

沒有留言:

張貼留言