2007年6月27日 星期三

快d放假啦

唔知係咪尼個禮拜放3日假所以搞到我無心機做野,尤其是食完飯兩點鐘之後。由兩點半開始我就不停咁望個鐘,希望可以快d6點,但我手頭上做嘅野,做黎做去都係o個樣野,好似唔想做完咁。
哈哈...Pong話放星期六可能同我返章木頭,起碼可以住返兩日,好開心,因為有得食餃子同砂窩粥囉...Yeah

我心梗興奮...LALALALALA

12 則留言:

  1. LALALALALALALALALA............   外賣呀, 唔該......

    回覆刪除
  2. 你就正啦...個道D野又平又好味呀.... 我日日返工都係返工等食LUNCH....之後就等放工...灰....

    回覆刪除
  3. 你就好啦... 我要番工啊... 好眼瞓

    回覆刪除
  4. 包, 食完散下步仲好啦,當減肥 柯比布, 係超平呀,上次食砂窩粥,一窩加碟菜再加一支大嘅啤酒都唔洗40蚊,不過環境就差d。有時多野做又做到死死下喎 月月, 有時你係咪覺得以前好呢??

    回覆刪除
  5. 就係叫你外賣攞落黎俾我囉..........仲唔夠遠呀.........

    回覆刪除
  6. 好野~~我都有得放2日半呀~不過我會0係屋企休息~

    回覆刪除
  7. Good for you. :) I got work to do though. :(

    回覆刪除
  8. 嘩~~~~~Pong好好bor! 已經諗定帶你去邊去邊玩! 至於減肥... 開心埋先繼續啦!  哈哈~

    回覆刪除
  9. 樟木頭我好似未去過 , 你就好啦 , 又有好野食

    回覆刪除
  10. 噢, 好開心呀, 又可以散o下心

    回覆刪除
  11. 我連續放5日假~~~呵呵!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除