2007年6月9日 星期六

健身 15

6點幾去到旺角,見有d時間就同Pong去買撈撈撈食,係附近見到有人好似派緊red bull喎,問Pong去唔去攞,佢竟然話我係貪小便宜怪,香港地有邊個唔貪架??
去到換完衫都係6點半所以就去跑步機度行下,梗係攪到最慢啦。7點啦佢今日遲左五分鐘,玩左半個鐘到佢教我玩樣新野,佢做示範佢竟然玩左兩下就唔得,之後我隔離有另一個教練就話,做返10下示範黎睇下先啦,結果做多左一下。佢話佢都成個月無做過健身,而且仲肥左。

尼排教練Sell我地買零脂肪嘅奶粉,佢話飲左之後多做器械會更加結實喎。

上完堂例牌一定去跑下步燒下卡路里啦,不過今日行左15分鐘,因為9點鐘要玩body combat,所以要準備下。

今日好搞笑起飛腳又腳軟,出拳隻手又攰,不過我都捱到。

玩左健身兩個多月,每個禮拜玩足四、五日,唔知玩耐左會唔會仲有咁嘅恆心呢??

3 則留言:

  1. 實有恆心既 , 我對你有信心

    回覆刪除
  2. 我都對你 成為一個筋肉妹 好有信心

    回覆刪除
  3. 我諗你同Pong變成一個例行o既節目...所...以... 我對你o地有信心!!!

    回覆刪除