2007年6月21日 星期四

銀針粉

昨日都仲係咳個人仲有點攰,所以無去做gym,由星期一到現在都未去過。放工返到屋企7點鐘,8點鐘就食飯,食我最愛嘅銀針粉,我又係食左三大碗,好味........
今日我都係帶銀針粉返工,叮完出黎都唔算太乾,不過梗係無昨晚食嘅咁好食啦。

今晚要做gym啦,我再係咁食發仲會肥過以前添。

5 則留言:

  1. 嗯.......量力而為喔

    回覆刪除
  2. 有無磅過呀??? 小心呀~!!! 唔係嘥心機o架喇!!!

    回覆刪除
  3. 病好未呀 , 未既就停下先呀 , 唔好迫自去做呀 , 我怕咁會出事呀

    回覆刪除
  4. 病最好休息下喎~ GYM遲少少先做唔怕呀~自己TAKE CARE

    回覆刪除
  5. 唔怕少少病啫,不過無做幾日自己覺得自己肥左囉

    回覆刪除