2007年6月20日 星期三

隔隔隔夜飯

今朝起身好鬼攰,咩都唔想講,搞掂晒野就出門口,去到大圍買左個面包返公司食,之後就一路做到1點鐘,我本來星期一諗左帶飯,點知無返工,個飯盒就留到今日先食,係屋企我又唔想叮返黎食,又唔想掉左佢,所以咪隔左咁多日囉,好彩仲食得啫。

10 則留言:

  1. 下........隔左兩日就唔好食啦.......... 打完篇野快d 去廁所喇........

    回覆刪除
  2. 不過如果日日都帶飯的話食食下會悶ga...

    回覆刪除
  3. 包包, 無事呀 淡洱普, 真係慳好多架 月月, 咁又係,不過諗起外面咁熱就唔想出啦,而且自己食一個餐又食唔晒

    回覆刪除
  4. 咁又係...而家d天氣,一係就落雨,一係就勁熱,真係唔太想出街...

    回覆刪除
  5. 我成日都食隔幾日嘅飯嫁, 原因跟你差不多啦.

    回覆刪除
  6. 我有個飯...星期二煮....做今日都未食..(星期四)....我想留返聽日食呀....唔知得唔得呢...

    回覆刪除
  7. 你地一個二個恐怖份子...........係度製造生化武器.........

    回覆刪除
  8. 哈哈, 原來唔只我一個食隔隔隔夜飯,不過隔咁多日真係唔係咁好食

    回覆刪除
  9. 總知放o係雪櫃的話就唔怕啦!

    回覆刪除