2007年6月17日 星期日

終於病左

由昨日開始我同Pong就開始咳啦,今朝9點幾就起身,Pong好似比昨日咳得嚴重喎,梳洗好就執野去"海x粥店"度食野之後就坐小巴去旺角,11點半換完衫就去做下器械之後11點45分排隊等玩Body combat,教練要放3個星期假去旅行呀,起碼要七月十幾號先返黎,真係有d唔開心添
玩完沖完涼都2點幾Pong求其搵左間salon剪頭髮,都剪得ok喎,之後去左食野,食完野去左實惠買飯盒,因為我要帶飯返工,我要慳買完就返觀塘陪佢睇埋醫生就返屋企啦,執好d臭衫就爬上床瞓一陣,到7點幾佢媽媽就叫我地起身食飯,有我愛嘅蛋角呀,係佢爸爸整架,我睇過佢整一次好鬼麻煩架。食完飯Pong食埋藥就啦,我就開電腦睇"交響情人夢",真係好鬼好,不過唔知係咪瞓左晏覺尼,到以家一d都唔眼瞓,所以我決定睇多一套。

3 則留言: